A First Choice Hungary Kft. a Budapesten, befektetési jelleggel vásárolt ingatlanok tulajdonosai részére kínál szolgáltatásokat. Személyre szabott szolgáltatásainkat úgy terveztük meg, hogy a tulajdonos kényelmesen hátradőlhessen és élvezhesse befektetésének hozamát.
A többiről mi gondoskodunk.
INGATLANKEZELÉSI SZOLGÁLTATÁSAINK
Bérleti díj számlázás
Bérlője mindig tudja, mikor, hol és mennyit kell fizetnie
Minden hónap első napján a bérlők e-mailben megkapják a havi bérleti díj és költség számlájukat. A havi díjbekérő tartalmazza a bérleti díjat és az alkalmazott költségszámlák, díjak részletes lebontását. A bérlők bármikor bejelentkezhetnek weboldalunkon, hogy ellenőrizzék a bérleti díjak egyenlegét vagy ellenőrizzék a korábbi kifizetések feldolgozását.
Bérleti díj beszedés
Online bérleti díjfizetés, gyors és egyszerű beszedés
Rég lejárt már az idő, amikor a csekkeket a postaládába dobták. A közvetlenül a weboldalon található bérleti díjfizetési opcióval biztosítjuk, hogy a bérleti díjak kifizetése zavartalanul és hatékonyan történjen. A bankszámlán keresztül történő online fizetésért nincs külön díj, és a bérlők akár hitelkártyával is fizethetnek. A költségek kifizetése érdekében fontos a fizetési fegyelem, azaz, hogy a bérlők a bérleti díjakat időben rendezzék pénzügyileg. Azok a bérlők, akik a hónap 10. napjáig nem fizetik meg a havi díjbekérő összegét, emlékeztetőket kapnak e-mailben és telefonon; folyamatosan nyomon követjük a pénzügyi teljesítést.
Költségfizetés
Az összes költség pontosságának áttekintése; kiadások követése és rögzítése
Minden beérkezett számlát a fizetés előtt megvizsgálunk és elemzünk, pontosságát alaposan ellenőrizzük, hogy megbizonyosodjunk arról, nem történt-e hiba a számvitelben, a számlázásban vagy történt-e túlszámlázás a költségekben.
Biztosítási fedezet
Legyen meg a szükséges védelem, amikor szükség van rá
Tekintettel a biztosítás összetettségére, a megfelelő fedezet megléte nagyban számít, amikor az ingatlanban káreset történik. Annak érdekében, hogy a biztosító társaság kifizesse a kártérítést, kritikus fontosságú, hogy megfelelő fedezettel rendelkezzen egy hiteles szolgáltatónál. Engedje meg, hogy segítsünk Önnek megtalálni a megfelelő biztosítást, versenyképes áron. Csapatunk árajánlatokat szerez be és segít a folyamat lebonyolításának minden lépésében.
Bérlői kérések
Minden bérlői igényt kielégítünk, minden gondot átvállalunk
A bérlői kérések kezelésében nagy tapasztalattal rendelkezünk, pontosan tudjuk, mire számítanak a bent lakók. Az egyedi igények nyomon követési rendszerén keresztül ügyfeleink időt és pénzt takarítanak meg, miközben elégedett bérlőket tartunk fenn. Ugyanazon a napon visszaigazolunk minden bejelentést, a bérlő kényelmesen kapcsolatba léphet csapatunkkal a nap 24 órájában, a hét minden napján, telefonon, e-mailben vagy honlapunkon keresztül.
Javítási és karbantartási kérdések
Ha karbantartásra vagy javításra van szükség, akkor gondoskodunk arról, hogy a munka gyorsan, jól és költséghatékonyan legyen elvégezve
Gyors válaszadással, reagálással segítünk megakadályozni a kis problémákat nagy üggyé duzzadását. Karbantartási szolgáltatást nyújtunk a fűtés, a szellőzés és légkondicionálás rendszerek, sprinkler rendszerek és öntözőrendszerek meghibásodására, tisztítására. Segítünk megtalálni a lehető legjobb árajánlatot és biztosítjuk, hogy minden munkát megbízható vállalkozók végezzenek el a legmagasabb színvonalon.
Bérleti szerződés és megújítás elkészítése
Soha ne használjon elavult vagy hibás bérleti szerződést
Az ingatlan és a tulajdonos egyedi igényeihez igazított, megfelelően szövegezett bérleti szerződést és mellékleteket biztosítunk annak érdekében, hogy helytálló legyen a szükséges dokumentáció. Bérleti szerződés megújításokat, módosításokat készítünk annak érdekében, hogy megfelelően dokumentáljuk a bérlői jogviszony meghosszabbítását, és rögzítsük a fixált bérleti díjakat, feltételeket. Rendkívül tájékozottak vagyunk a törvényi szabályozásban bekövetkező minden változásról, így garantáljuk, hogy szerződéseink mindig naprakészek.
Ingatlan felújítási szolgáltatás
Előzetes felmérést végzünk, felkutatjuk a lehető legalacsonyabb árat és ellenőrizzük az összes felújítási munkát
A bérlő kiköltözése előtt 2 héttel műszaki ellenőrzést, állapot felmérést végzünk. A bérlő kiköltözésekor ismét ellenőrizzük, hogy nincs-e további esetleges hiba vagy hiányzó tárgy.
Ajánlatokat szerzünk be a szükséges javításokra, a meghibásodott berendezés/háztartási gép cseréjére/javítására, és a bérlői kaucióból levonjuk az erre vonatkozó költséget. Felügyeljük a felújítási/javítási munkák folyamatát is, például: festés, padló felújítása, alapvető karbantartás és egyéb szükséges javítások vagy kivitelezés. A közel két évtizede ápolt jó alvállalkozói kapcsolatainknak köszönhetően jelentős pénzmegtakarítást érünk el az ingatlan felújítások során és a költségeket a lehető legalacsonyabb szinten tartjuk.
Sürgősségi helyzetek kezelése
Vészhelyzet esetén is megvédjük érdekeit
Csapatunk ügyeletet tart vészhelyzetek esetére, így a nap 24 órájában, a hét minden napján rendelkezésre állunk az ingatlanban történt esetek megoldására. Minden bérlőnk kap egy közvetlen segélyhívó telefonszámot, így azonnal fel tudja venni a kapcsolatot velünk. A gyors intézkedés megakadályozza, hogy egy kis probléma katasztrofális méretű javítássá nőjön. Válságkezelő csapatunk tapasztalt, tudjuk, hogy kit szükséges hívni a vészhelyzetben, és helyszíni jelenlétünk biztosítja, hogy az ilyen helyzeteket ne használja ki senki a tulajdonos kárára.
Ingatlan felújítás felügyelete
Ideje felfrissíteni az ingatlant? Minden felújítást megtervezünk, hogy a bérleti díj mértékét támogassuk
Az ingatlanbefektetés megtérülésének maximalizálása szempontjából kulcsfontosságú, hogy a bérlők részére mindig tiszta, hibátlan állapotban lévő „terméket” prezentáljunk. Egy olyan szűk ingatlanpiacon, mint a budapesti, a piaci elvárásokat szem előtt kell tartani, függetlenül attól, hogy kicsi, vagy nagy a lakás. Mivel régi szakmai kapcsolatot tartunk fenn a vállalkozókkal, és kizárólag minőségi szolgáltatókkal dolgozunk, jelentős összegeket spórolunk meg megbízóink részére. Annak érdekében, hogy a felújítás ütemezetten és pontosan történjen, és a munka a költségvetés szerint legyen kivitelezve, folyamatos felügyeletet biztosítunk, szükség szerint egyeztetéseket folytatunk a vállalkozókkal. Mivel szinte lehetetlen egy építési projektet az irodából irányítani, így a projektmenedzsment csapatunk személyesen felügyeli a felújítási folyamatokat. Így bizonyosodunk meg arról, hogy megbízónk pénzét hatékonyan használják fel.
Közgyűléseken való részvétel
Tudja meg, mi folyik az épületben, még ha távol van is
Annak érdekében, hogy tájékoztathassuk Önt társasházának üzemeltetési ügyeiről, részt veszünk az éves közgyűléseken. Részletes feljegyzéseket készítünk a találkozón megosztott információkról, napirendi pontokról és tájékoztatjuk az épülettel kapcsolatos legfrissebb hírekről, döntésekről. Szolgáltatásunk része, hogy a közgyűlés során felmerült problémák megoldásában az Ön képviseletében részt vegyünk, szavazzunk.
Havi és éves számviteli kimutatás elkészítése
Részletes bevételi és kiadási kimutatásokat készítünk, melyeket havonta kézhez kap az ügyfélportálon; Az év végi nyilatkozatunk leegyszerűsíti az adóbevallás elkészítését
Az ingatlan pénzügyi tevékenységének nyomon követése megkönnyíti a havi és éves számviteli kimutatások elkészítését. Minden hónap utolsó napjáig elkészül a havi tulajdonosi kimutatás, amely részletezi az ingatlan bevétel- és költséglistáját. Minden bevétel- és költségszámlát áttekinthet és könnyen nyomon követhet weboldalunkon, továbbá hozzáférhet a pénzügyi jelentésekhez is. Ez egyszerűbbé és olcsóbbá teszi az éves adóbevallást, mivel a pénzügyi beszámolót a saját ingatlan pénzforgalma alapján, személyre szabottan készítjük.
Berendezések nyilvántartási szolgáltatása
Bútorozottan adja ki lakását? Készletét nyilvántartjuk és nyomon követjük
Az ingatlanban található összes bútorról, berendezésről leltárlistát készítünk és nyomon követjük. A bérlők beköltözéskor aláírják a leltári nyilatkozatot, így nincs vita a lakáshoz tartozó tételekről kiköltözéskor. Amennyiben szükséges, kicseréljük az összes törött vagy hiányzó tárgyat is, így azok a következő bérlő számára rendelkezésre állnak. Ha bútorozottan szeretné lakását kiadni, lakberendezőnkkel egyeztetheti egyedi bútorozási igényeit és szakértelemmel, költséghatékonyan megtervezzük elképzeléseit.
Jogi szolgáltatások
Jogi kérdés felmerülése esetén szakembereink megfelelően gondoskodnak annak kezeléséről
Szerződött ügyvédünk és csapata naprakészen követik az ingatlanügyi és bérbeadási törvények és rendelkezések minden változását, így segítünk abban, hogy bérbeadási tevékenysége megfeleljen az összes szabályozásnak. A „házon belüli” jogi szolgáltatásunk segítséget nyújt Önnek és bármilyen igénybe vett jogi tanácsadást kedvezményes áron biztosítunk. Abban az esetben, ha bírósági eljárási ügyben van szüksége képviselőre, meghatalmazással részt veszünk és eljárunk az Ön nevében, és képviseletében minden ügyben.
Rendszeres ingatlan ellenőrzések
Figyelünk ingatlanára, így nem kell aggódnia a biztonság miatt
Ha lakása üres, nincs bérlője, csapatunk rutin ellenőrzéseket végez, megbizonyosodunk arról, hogy a lakásban minden jó állapotban legyen annak érdekében, hogy biztonságérzete ne szenvedjen hiányt. Ellenőrizzük ingatlana biztonságát, és a berendezések karbantartással kapcsolatos ügyeit. Ha hiányosságot észlelünk, fényképeket készítünk és jelentést küldünk Önnek, így nyomon követheti lakásának állapotát.
Kazán, lift és biztonsági berendezések ellenőrzése és megfigyelése
Gondoskodunk arról, hogy lakása biztonsági felszereltsége megfeleljen a követelményeknek
Lakása biztonságát és a berendezések működésképes állapotát rendszeresen felügyeljük és ellenőrizzük annak érdekében, hogy elkerülje a felesleges pénzbírságokat és jogsértéseket. Célunk, hogy biztosítsuk az ingatlan berendezéseinek meghosszabbított élettartamát. A törvény által ajánlott vagy megkövetelt módon folyamatosan gondoskodunk a berendezések működőképes állapotának ellenőrzéséről, fenntartásáról.